مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-13اقتصادي

انتشار گزارش دخل و خرج خراسان جنوبی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: چکیده نتایج طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی سال 1401 استان توسط این منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چکیده نتایج طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی سال 1401 استان توسط این سازمان منتشر شد.

وی افزود: چکیده این طرح آماری که در 16 بخش و 36 صفحه تهیه و منتشر شده، به مقایسه اجمالی خراسان جنوبی با کشور و استان های همجوار پرداخته است.

وی ادامه داد: مقایسه رتبه استان از نظر هزینه و درآمدهای سالانه خانوارهای شهری و روستایی به صورت آماری، مقایسه این آمار با وضعیت کشور، استان های همجوار، همچنین بررسی آماری تعداد و درصد خانواده های شهری و روستایی در دهک های هزینه ای و درآمدی و ضریب جینی از جمله مهم ترین بخش های این گزارش است.

وی تصریح کرد: متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری استان سال گذشته  یک میلیارد و 267 میلیون و 3 هزار ریال اعلام شد که این رقم در کشور برابر با یک میلیارد و 669 میلیون و 641هزار ریال است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: متوسط درآمد سالانه یک خانوار روستایی نیز در خراسان جنوبی 613 میلیون و 438 هزار ریال بوده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار گزارش دخل و خرج خراسان جنوبی

انتشار گزارش دخل و خرج خراسان جنوبی