مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-23اقتصادي

استاندار گیلان: مانعی برای تکمیل پروژه های وزارت نیرو در گیلان وجود ندارد


استاندار گیلان با بیان اینکه روند تکمیل پروژه های حوزه وزارت نیرو در گیلان تسریع خواهد یافت، گفت: تمامی مسؤولین گیلان باید پای کار بوده و قرارگاه خاتم الانبیا نیز به میدان آمده و موانعی برای تکمیل پروژه های حوزه وزارت نیرو در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز با اشاره به بازدید وزیر نیرو از سه سد گیلان و در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: در 2 هفته گذشته جلسه ای با حضور تمامی مدیران کل در دفتر وزارت نیرو و با حضور وزیر نیرو برگزار و مشکلات حوزه وزارت نیرو از جمله توزیع برق، شبکه فرسوده توزیع برق، فاضلاب وعدم تکمیل پروژه سه سد شفارود، پلرود و دیورش را مورد بررسی قرار دادیم.

  وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از سدهای مهم در حال ساخت گیلان گفت: در بازدید امروز وزیر نیرو از سه سد شفارود رشت، پلرود رودسر، دیورش رودبار و همچنین سدهای لاستیکی این استان، مشکلات این سدها به طور کامل شناسایی شده و دستوراتی را برای رفع این مشکلات صادر کردند.

  استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه برای تکمیل پروژه فاضلاب شهر رشت با توجه به دستور رییس جمهور در سفر هیئت دولت به گیلان بیان کرد: فاضلاب شهر رشت از گذشته دارای ایراداتی بوده که این مشکلات در سفر هیئت دولت به گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: مانعی برای تکمیل پروژه های وزارت نیرو در گیلان وجود ندارد

استاندار گیلان: مانعی برای تکمیل پروژه های وزارت نیرو در گیلان وجود ندارد