مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-20سياسي

546 جلد کتاب در اپلیکشن اندرویدی مؤسسه اسلامی نور


قائم مقام مرکز تحقیقات کامپیوتری نور  از طراحی اپلیکشن اندرویدی با بیش از 546 جلدکتاب و قابلیت جست و جو پیشرفته آن خبر داد.

- ایسنا/قم قائم مقام مرکز تحقیقات کامپیوتری نور  از طراحی اپلیکشن اندرویدی با بیش از 546 جلدکتاب و قابلیت جست و جو پیشرفته آن خبر داد.

حجت الاسلام والمسلیمن راشدی نیا قائم مقام مرکز تحقیقات کامپیوتری نور در نهمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قران و حدیث که در 29 اذر ماه برگزار شد، گفت: فناوری تحول زیادی در عرصه پژوهش ایجاد کرده، اما در طول تاریخ همیشه وجود فناوری مخالفانی داشته، در ابتدا کتابت بر روی پوست بود بعد که پیشرفت کردیم به صنعت چاپ رسیدیم و بعد از آن نوار صوتی که خیلی ها از سراسر کشور می توانستند سخنان اساتید را بشنوند و درنهایت امروزه به کامیپوتر و فناوری های جدید رسیدیم که در تمام سیر گفته شده عده ای مخالف این تغییرات بودند.

وی ادامه داد: اگر از این ابزارها به موقع استفاده کنیم روند پیشرفت دانش تسریع می یابد و حجم زیادی از کار را می توانیم شاهد باشیم، اما اگر غافل شویم و استفاده نکنیم ضرر می کنیم و دچار عقب ماندگی می شویم .

راشدی نیا در خصوص کارهایی که مرکز اسلامی نور انجام داده اظهار کرد: موسسه اسلامی نور اپلیکشن اندرویدی طراحی کرده که 546 جلد کتاب در آن وجود دارد که این اپلیکشن قابلیت جست وجو دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

546 جلد کتاب در اپلیکشن اندرویدی مؤسسه اسلامی نور

546 جلد کتاب در اپلیکشن اندرویدی مؤسسه اسلامی نور