مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-09اقتصادي

138 دستگاه خودروی رسوبی در پارکینگ های ورامین وجود دارد


دادستان ورامین از وجود یک هزار و 979 دستگاه خودرو و موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ های این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 1552 دستگاه موتورسیکلت و 138 دستگاه خودرو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا شمس دادستان ورامین در جلسه تعیین وضعیت و ساماندهی توقفگاه ها و پارکینگ های وسایل نقلیه رسوبی در شهرستان ورامین اظهار کرد: حسب دستور رییس کل دادگستری استان تهران مبنی بر تعیین تکلیف خودروها، موتور سیکلت ها، وسایل نقلیه و ماشین آلات کشاورزی و صنعتی موجود در پارکینگ های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان تهران و لزوم اعمال نظارت بر چگونگی و نحوه نگهداری از این اموال اقدامات خوبی در این دادستانی انجام شد.

وی افزود: در این راستا تاکنون 2 مرتبه اطلاع رسانی از طریق روزنامه های کثیرالانتشار انجام شده و همچنین طی تماس تلفنی با مالکان وسایل نقلیه رسوبی که شماره تماس آن ها به روز و درست در مرکز شماره گذاری ثبت شده است، جهت اطلاع از وضعیت این خودرو ها اطلاع رسانی شده است.

دادستان ورامین اضافه کرد: همچنین از طریق شبکه های مجازی پرمخاطب در شهرستان ورامین و نیز نصب بنر در سطح حوزه استحفاظی، درب مقر راهور و ورودی پارکینگ های محل نگهداری این خودرو ها اطلاع رسانی لازم به مالکان این خودرو ها انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

138 دستگاه خودروی رسوبی در پارکینگ های ورامین وجود دارد

138 دستگاه خودروی رسوبی در پارکینگ های ورامین وجود دارد