مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 00:552023-11-22بين الملل

سوییس حمایت از جنبش حماس را ممنوع کرد


دولت سوییس (چهارشنبه) اعلام کرد قرار است تا پایان ماه فوریه لایحه ای را ارائه کند که در آن فعالیت جنبش مقاومت فلسطین (حماس) و حمایت از این جنبش در کشور ممنوع شود.

- دولت سوییس (چهارشنبه) اعلام کرد قرار است تا پایان ماه فوریه لایحه ای را ارائه کند که در آن فعالیت جنبش مقاومت فلسطین (حماس) و حمایت از این جنبش در کشور ممنوع شود.

  دولت سوییس از ارائه پیش نویس قانونی برای ممنوعیت فعالیت جنبش حماس در این کشور خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ گرچه سوییس به عنوان کشوری در قلب اروپا که از سال 1815 تاکنون با هیچ کشوری وارد جنگ نشده و همواره به موضع بی طرفانه خود شهرت دارد، اما مقامات سیاسی این کشور همواره گوشه چشم خود را به رژیم صهیونیستی نشان داده و روابط حسنه ای با تل آویو دارند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، دولت سوییس (چهارشنبه) اعلام کرد قرار است تا پایان ماه فوریه لایحه ای را ارائه کند که در آن فعالیت جنبش مقاومت فلسطین (حماس) و حمایت از این جنبش در کشور ممنوع شود.

    در این بیانیه آمده است: ما تصمیم گرفتیم پیشنویس این قانون را به منظور ممنوعیت فعالیت حماس و حمایت از این گروه مطرح کنیم، زیرا بر این باوریم این بهترین پاسخ به شرایطی که در خاورمیانه پس از حملات هفتم اکتبر حاکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییس حمایت از جنبش حماس را ممنوع کرد

سوییس حمایت از جنبش حماس را ممنوع کرد