مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-11بين الملل

«ته کشیدن» سریع زرادخانه تسلیحاتی، اروپا را به وحشت انداخته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشته است که تضعیف نیرو های مسلح و ته کشیدن زرادخانه تسلیحاتی کشور های اروپایی به همراه رویکرد انزواطلبانه ای که آمریکا در قبال جنگ اوکراین در پیش گرفته و تمایلی .

- ته کشیدن سریع زرادخانه تسلیحاتی، اروپا را به وحشت انداخته است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشته است که تضعیف نیرو های مسلح و ته کشیدن زرادخانه تسلیحاتی کشور های اروپایی به همراه رویکرد انزواطلبانه ای که آمریکا در قبال جنگ اوکراین در پیش گرفته و تمایلی برای تداوم هزینه برای کی یف ندارد، باعث شده که زنگ خطر در کشور های اروپایی به صدا درآید.

به نوشته این روزنامه، کشور های غربی مادامی که جنگ در اوکراین ادامه پیدا کند هیچ تهدید آنی از جانب روسیه علیه اروپا مشاهده نمی کنند، اما اگر روسیه نهایتا پیروز شود، کمتر کسی درباره ظرفیت و توان مسکو به منظور تسلیح مجدد ظرف سه یا چهار سال و دردسرسازی در جایی دیگر، شک و تردید دارد.

ژورنال در ادامه نوشت که با این پس زمینه، نگرانی ها تشدید شده است به ویژه اینکه آمریکا در قبال جنگ جاری در اوکراین، به سمت اتخاذ موضعی انزواطلبانه تر حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ته کشیدن» سریع زرادخانه تسلیحاتی، اروپا را به وحشت انداخته است

«ته کشیدن» سریع زرادخانه تسلیحاتی، اروپا را به وحشت انداخته است