مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-28سياسي

توان دفاعی پدافند هوایی فرصت سوءاستفاده را از دشمن گرفته است


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه های پدافندی ما قابلیت مقابله با پیشرفته ترین و مدرن ترین پرنده های هوایی را دارد و این را ما در موقعیت های مختلف به اثبات رسانده ایم.

- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه های پدافندی ما قابلیت مقابله با پیشرفته ترین و مدرن ترین پرنده های هوایی را دارد و این را ما در موقعیت های مختلف به اثبات رسانده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیب علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب و ایستگاه رادار تاکتیکی شهید توحیدی بیله سوار گرمی از بخش های مختلف این سایت بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت تاکتیکی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی فرد درجمع کارکنان این یگان، اظهار داشت: بحمدالله مرزبانان هوایی جمهوری اسلامی با همت و اقتدار تمام و با اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا امنیت مطلوب و پایداری را در مرزهای هوایی ایران اسلامی حاکم کرده اند.

وی افزود: پدافند هوایی با اتکا به توانمندی های داخل و جامه عمل پوشاندن به مطالبه فرماندهی معظم کل قوا ( مد ظله العالی) توانسته است سطح وسیعی از کشور را تحت پوشش رادارهای خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان دفاعی پدافند هوایی فرصت سوءاستفاده را از دشمن گرفته است

توان دفاعی پدافند هوایی فرصت سوءاستفاده را از دشمن گرفته است