مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-04سياسي

پاسخ کوبنده ای به آمریکا و رژیم صهیونیستی می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سید ضیاء الدین حزنی عصر امروز در آیین تقدیم 848 سری جهیزیه فاطمی به مددجویان کمیته امداد لرستان، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا، - معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی برطرف خواهیم ساخت، گفت: در وقت مناسب جواب قلدری استکبار را می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سید ضیاء الدین حزنی عصر امروز در آیین تقدیم 848 سری جهیزیه فاطمی به مددجویان کمیته امداد لرستان، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: به همه زوج های حاضر در جلسه تبریک گفته و سلام گرم سردار سلامی فرمانده کل سپاه و آقای بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) را به شما می رسانم.

وی خاطرنشان کرد: 20 هزار و 313 سری جهیزیه برای نخستین بار در مرقد امام رضا (ع) توسط سپاه به زوج های نیازمند اهدا شد و این اقدام تا کنون در اقصی نقاط کشور توسط سپاه های استانی ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اشاره به پیگیری این نهاد برای راه اندازی ازدواج آسان در کشور، افزود: کاهش طلاق و تولید کالای ایرانی مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ کوبنده ای به آمریکا و رژیم صهیونیستی می دهیم

پاسخ کوبنده ای به آمریکا و رژیم صهیونیستی می دهیم