مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-30سياسي

امام جمعه اصفهان: پیشرفت ها و دستاوردها برای مردم بیان شود


قضاوت های کودکانه علیه جمهوری اسلامی ناشی از نبود اطلاع از پیشرفت ها و دستاوردها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار استاندار اصفهان ضمن توصیه به بیان کارهای انجام شده و اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم و استانداری استان به مردم اظهار داشت: حرف را باید گفت و کاری که انجام شده را باید اعلام کرد، اما متاسفانه روابط عمومی های ما ضعیف هستند و کارهایی که انجام می شود را به مردم نمی گویند.

امام جمعه اصفهان با بیان ضعف تبلیغات در اطلاع رسانی خدمات و اقدامات انجام شده در دولت ها گفت: کارهای زیادی انجام شده است اما تبلیغات آن کم بوده و به خصوص در زمینه های مختلف اعم از برق رسانی، جاده سازی، تامین آب و پیشرفت های صنعتی و نظامی کارهایی که انجام شده با هیچ یک از کشورهای اطراف قابل مقایسه نمی باشد.

وی افزود: در حوزه نظامی در شرایطی بودیم که در زمان جنگ تحمیلی آمریکا می ترسید ما از کشوری اسلحه خرید کنیم اما امروز می ترسد که به کشورهای دیگر اسلحه بفروشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان قضاوت های کودکانه را سبب ندیدن پیشرفت ها  دانست و گفت: این که قران کریم می فرماید اکثرهم لایعقلون یعنی بیشتر افراد تفکر نمی کنند و تنها قسمت خالی لیوان را می بینند و این فکر نکردن بسیار خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: پیشرفت ها و دستاوردها برای مردم بیان شود

امام جمعه اصفهان: پیشرفت ها و دستاوردها برای مردم بیان شود