مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-20اقتصادي

حکایت مشکلات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان همدان


شرکت های دانش بنیان از مؤثرترین عوامل ایجاد اشتغال، نوآوری، توسعه سیستم های اجتماعی و شکل گیری و رشد اقتصاد دانش بنیان در هر کشوری به شمار می روند؛ - ایسنا/همدان شرکت های دانش بنیان از مؤثرترین عوامل ایجاد اشتغال، نوآوری، توسعه سیستم های اجتماعی و شکل گیری و رشد اقتصاد دانش بنیان در هر کشوری به شمار می روند؛ این شرکت ها که معمولاً برای پاسخگویی به نیاز مشخصی در بازار شکل می گیرند، محلی برای تبدیل ایده های جدید به محصولات و خدمات مشتری پسند هستند.

شرکت های فناور و دانش بنیان در راستای تولید علم و محصولات مفید، توسعه کسب وکار و رشد اقتصادی و همچنین تجاری سازی اختراعات و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری تلاش و فعالیت می کنند تا برای کشور ارزش افزوده فراوانی ایجاد شود.

این مؤسسات و شرکت ها به نوعی موتور پیشران اقتصاد کشور محسوب می شوند که می توانند با توسعه محصولات و بنگاه های زیرمجموعه، نقش تعیین کننده در رشد اقتصادی کشور داشته باشند.

پیش از این شرکت های دانش بنیان بیشتر به رفع نیازهای صنایع روی آورده بودند و صنعت جایگاه خاصی در این شرکت ها داشت اما با گذشت زمان برای رفع نیازهای مردم در حوزه های کشاورزی، پزشکی، صنایع غذایی، ماشین آلات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت مشکلات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان همدان

حکایت مشکلات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان همدان