مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-10اقتصادي

زمینه های لازم برای استفاده از هوش مصنوعی در حوزه های مختلف کشاورزی وجود دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: استفاده از فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی در حوزه های مختلف کشاورزی از قبیل دام و طیور باید مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: استفاده از فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی در حوزه های مختلف کشاورزی از قبیل دام و طیور باید مورد توجه قرار گیرد.

اکبر فتحی در جلسه کارگروه تولیدات دامی استان با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی در حوزه های مختلف کشاورزی از قبیل دام و طیور، اظهار کرد: جمعیت در کره زمین روز به روز در حال افزایش است و با منابع محدودی که در اختیار داریم اگر بخواهیم غذای این جمعیت را تامین کنیم باید به افزایش بهره وری توجه ویژه داشته باشیم که این افزایش با استفاده از فناوری های جدید محقق خواهد شد.

وی با اشاره به این که عمده دامداری های آذربایجان شرقی به صورت سنتی است، خاطرنشان کرد: افزایش بهره وری با استفاده از فناوری های جدید نیازمندی بستری است که در دامداری های صنعتی امکان پیاده شدن آن وجود دارد بنابراین اگر بخواهیم این افزایش بهره وری انجام بگیرد باید در ابتدا الزامات و بستر صنعتی شدن دامداری ها را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های لازم برای استفاده از هوش مصنوعی در حوزه های مختلف کشاورزی وجود دارد

زمینه های لازم برای استفاده از هوش مصنوعی در حوزه های مختلف کشاورزی وجود دارد