مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:412023-12-08ورزشي

فولاد - استقلال، دوئلی پر از بیم و امید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا شنبه بین تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران برگزار می شود.

جدالی که حالا دیگر تبدیل به یکی از رقابت های سنتی و حساس تاریخ لیگ برتر تبدیل شده و همواره بازی های این 2 تیم پرگل و تماشایی بوده است.

اما شرایط خاص 2 تیم به گونه ای است که حالا در آذرماه 1402 باید منتظر دیدن دوئل و پیکاری جذاب تر، حساس تر و جنجالی تر از همیشه باشیم.

1.

شرایط جدول فولادی ها در این فصل همچون فصل گذشته با بحران دست و پنجه نرم می کنند، تغییر کادر فنی تا حدی به این تیم شوک وارد کرد اما همچنان نشانی از یک فولاد مقتدر و سرسخت در این تیم نیست؛ شاگردان مارتینز تا اینجای کار از 10 بازی 9 امتیاز کسب کرده اند تا با قرارگیری در رده چهاردهم جدول، به دنبال 3 امتیاز حساس این بازی و فرار از منطقه خطر باشند.

در آن سوی میدان اما داستان کاملا متفاوت است، یکی از بهترین نسخه های تاریخ استقلال، تیمی که هم خوب بازی می کند و هم با جمع کردن امتیازات توانسته صدر جدول را از آن خود کند.

یقینا استقلال جواد نکونام نمی خواهد با لغزش در این بازی،  صدر را از دست بدهد و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی و تداوم صدرنشینی به کار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد - استقلال، دوئلی پر از بیم و امید

فولاد - استقلال، دوئلی پر از بیم و امید