مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-16سياسي

واکنش سایت جبهه پایداری به دستکاری لایحه حجاب


دستکاری لایحه عفاف و حجاب به هر دلیلی که صورت گرفته باشد، اقدامی ست خلاف قانون و ذات مجلس شورای اسلامی؛ اینکه هیات رییسه مجلس تصمیم بگیرد لوایح را آنطور که می خواهند تغییر بدهد و جایگاه صحن علنی مجلس و کمیسیون ها را نادیده بگیرد یک خطر ویران کننده برای مجلس شورای اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رجانیوز، سایت نزدیک به جبهه پایداری نوشت: 19 آذرماه حسن نوروزی، نماینده مجلس، در یک مناظره از دستکاری لایحه عفاف و حجاب توسط هیات رییسه مجلس خبر داد.

بعد از این افشاگری حسن نوروزی، روزنامه اعتماد در گزارشی عجیب دستکاری در لایحه عفاف و حجاب را به جبهه پایداری منتسب کرد.

نوروزی در مناظره در خبرآنلاین گفت: وقتی قرار بود لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان برود، به جای اینکه لایحه مصوب شده در کمیسیون ویژه را در سامانه قرار دهند، لایحه خود را گذاشتند.

نوروزی پیرامون اینکه چه کسی این کار را انجام داده اند، بیان کرد: چه کسی؟ [همان کسی] که لایحه عفاف و حجاب از شورای نگهبان برگشته 3 ماده دیگر به آن اضافه کرد و طرح دیگری به جای لایحه مصوب کمیسیون ویژه در سامانه بارگذاری و برای شورای نگهبان ارسال کرد.

خضریان: دستکاری لایحه عفاف و حجاب خلاف قانون است البته این اولین باری نیست که در لایحه عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی مجلس دستکاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سایت جبهه پایداری به دستکاری لایحه حجاب

واکنش سایت جبهه پایداری به دستکاری لایحه حجاب