مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-02سياسي

زمان صدور سند مالکیت در روستاهای مازندران کاهش یافت


مدیر کل بنیاد مسکن مازندران، از کاهش فرایند زمانی تشکیل پرونده توسط این اداره کل برای املاک روستایی تا صدور نهایی برگه سند توسط ثبت اسناد و املاک خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر کل بنیاد مسکن مازندران، از کاهش فرایند زمانی تشکیل پرونده توسط این اداره کل برای املاک روستایی تا صدور نهایی برگه سند توسط ثبت اسناد و املاک خبر داد.

علی اصغرآسمانی مقدم امروز، 11 آذر در نشست هم اندیشی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در فرمانداری شهرستان آمل که روسای ادارات ثبت شهرستان های این دو اداره نیز حضور داشتند، گفت: درحال حاضر از ابتدای تهیه تشکیل پرونده املاک در محدوده بافت قانونی شهرهای کمتر از 25 هزار نفر و روستاها که به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است تا ارسال پرونده به ثبت اسناد واملاک شهرستان ها مشمول فرایند زمانی می شد که با برگزاری نشست هم اندیشی میان مدیر کل، معاونان و مدیران ثبت اسناد و املاک شهرستان های مازندران، زمان رسیدگی، بازدید وصدور سند مالکیت تسریع و کوتاه تر خواهد شد.

وی افزود: به مدیران ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای استان نیز تا پایان آذرماه امسال فرصت داده شد تا پرونده های شناسایی شده برای صدور سند املاک تحویل اداره ثبت اسناد واملاک شهرها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان صدور سند مالکیت در روستاهای مازندران کاهش یافت

زمان صدور سند مالکیت در روستاهای مازندران کاهش یافت