مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-29فناوري

اتصال 18 روستا به شبکه ملی اطلاعات در فارس


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اتصال 18 روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه با اعتبار 47 میلیارد تومان از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اتصال 18 روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه با اعتبار 47 میلیارد تومان از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

حمید سلیمان پور امروز، 8 آذر در جمع خبرنگاران گفت: با احداث هفت سایت جدید و ارتقای 9 سایت روستایی، دسترسی اینترنت پرسرعت همراه برای 18 روستای دیگر استان فارس با جمعیت هشت هزار و 770 نفر در قالب دو هزار و 465 خانوار فراهم شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس روستاهای کرزا از توابع شهرستان لامرد، ابزالو و پرنبار از توابع شهرستان ممسنی، دزدکردک از توابع شهرستان مرودشت و دره سفید از توابع شهرستان بیضا را روستاهای جدیدی برشمرد که با بهره برداری از 4 سایت جدید توسط ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

وی افزود: در روستاهای قلعه بیابان و شهرک شهدای عشایر از توابع شهرستان داراب، مورجان از توابع شهرستان فیروزآباد، دهدق از توابع شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 18 روستا به شبکه ملی اطلاعات در فارس

اتصال 18 روستا به شبکه ملی اطلاعات در فارس