مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-25اقتصادي

همدان در بازآفرینی شهری عقب است/محدوده تاریخی اصلاح شود


استاندار همدان با اشاره به وجود 2000 هکتار بافت فرسوده در شهر همدان اعلام کرد: استان همدان در بازآفرینی شهری از نظر عدد و رقم خیلی عقب است به طوری که تعداد پروانه های صادر شده در بافت فرسوده استان همدان به 1000 واحد هم نمی رسد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با اشاره به وجود 2000 هکتار بافت فرسوده در شهر همدان اعلام کرد: استان همدان در بازآفرینی شهری از نظر عدد و رقم خیلی عقب است به طوری که تعداد پروانه های صادر شده در بافت فرسوده استان همدان به 1000 واحد هم نمی رسد.

علیرضا قاسمی فرزاد شنبه 4 آذر در جلسه بازآفرینی شهری استان همدان، اظهار کرد: انتظار داریم در سطح شهرهای استان به ویژه شهرهایی که دارای بافت با قدمت بیشتری هستند، حرکت جهادی و بسیجی وجود داشته باشد چرا که هم برای ساکنان این محلات می تواند منشأ انر مثبت باشد و هم از وقایع غیرمترقبه پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه شهرداری های همدان و ملایر اهتمام ویژه ای در زمینه صدور پروانه در بافت های فرسوده به کار بگیرند، تصریح کرد: از حجم زیاد پرسنل شهرداری ها به کارگیری شود تا بندهای 19گانه تشویقی برای ساخت وساز در این بافت ها به مردم اطلاع رسانی شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ساخت وساز در بافت فرسوده به نفع شهرداری ها هم است، افزود: ساخت وساز در بافت فرسوده علاوه بر تولید مسکن، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در بازآفرینی شهری عقب است/محدوده تاریخی اصلاح شود

همدان در بازآفرینی شهری عقب است/محدوده تاریخی اصلاح شود