مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-29بين الملل

پوپولیست منزوی


خاویر میلی از حزب راست افراطی ملقب به «ترامپ آرژانتینی» و یک پوپولیست دارای عقاید و ایده های جنجالی، چون جایگزینی دلار با پول ملی (پزو)، - خاویر میلی از حزب راست افراطی ملقب به ترامپ آرژانتینی و یک پوپولیست دارای عقاید و ایده های جنجالی، چون جایگزینی دلار با پول ملی (پزو)، فروش آزادانه اسلحه و فروش قانونی اعضای حیاتی بدن است.

میلی توانست در رقابت های انتخاباتی، یک پیروزی قوی تر از حد انتظار را به دست آورد و در 10 دسامبر قرار است، سکان دومین اقتصاد بزرگ آمریکای جنوبی را در دست بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: آمریکای جنوبی که در نظام بین الملل از آن به عنوان حیاط خلوت امریکا یاد می شود، روزگاری است که به دلیل بازی نکردن در زمین بازی ایالات متحده، در اولویت های پروژه های خارجی کاخ سفید قرار گرفته است.

ده ها سال تلاش برای کودتا، براندازی، تحریم و برچسب گذاری روی حکومت های ضدامپریالیستی، تنها گوشه هایی از اقدامات امریکا در جهت بازنشانی اوضاع جمعی امریکای لاتین به دوران سنتی سلطه محسوب می شود.

در این روزهای پس از 7 اکتبر و عملیات طوفان الاقصی، تحولات معطوف به تعیین رییس جمهور جدید آرژانتین ظرفیت مناسبی برای نفوذ کاخ سفید در پهنه امریکای لاتین و زمینه سازی در جهت عقبگرد به دوران استعمار و شروع استعماری نوین فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوپولیست منزوی

پوپولیست منزوی