مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-14سياسي

رضایت مندی ارباب رجوع در اولویت خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رضایت مندی ارباب رجوع باید در اولویت کار خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی در خصوص خدمت رسانی به مردم تقدیر می شود.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رضایت مندی ارباب رجوع باید در اولویت کار خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی در خصوص خدمت رسانی به مردم تقدیر می شود.

کاظم دبیر در نشست کارگروه توسعه مدیریت استان، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی آن ها باید در اولویت کار خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی مدیران، کارکنان و فرمانداری ها در خصوص خدمت رسانی به مردم تقدیر می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع درباره برخورد کارکنان، افزود: در قالب این طرح مراجعان بلافاصله پس از پیگیری اقدامات خود، در ورودی اتاق کارمند و یا مدیر نسبت به ثبت نظر خود در خصوص نحوه برخورد و میزان رضایت مندی عملکرد کارکنان اقدام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: عملکرد کارکنان و مدیران در فرمانداری های شهرستان ها نیز به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مندی ارباب رجوع در اولویت خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشد

رضایت مندی ارباب رجوع در اولویت خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشد