رضایت مندی ارباب رجوع در اولویت خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشدمعاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رضایت مندی ارباب رجوع باید در اولویت کار خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی در خصوص خدمت رسانی به مردم تقدیر می شود. - ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رضایت مندی ارباب رجوع باید در اولویت کار خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی در خصوص خدمت رسانی به مردم تقدیر می شود. کاظم دبیر در نشست کارگروه توسعه مدیریت استان، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی آن ها باید در اولویت کار خدمت رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی مدیران، کارکنان و فرمانداری ها در خصوص خدمت رسانی به مردم تقدیر می شود. وی با اشاره به اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع درباره برخورد کارکنان، افزود: در قالب این طرح مراجعان بلافاصله پس از پیگیری اقدامات خود، در ورودی اتاق کارمند و یا مدیر نسبت به ثبت نظر خود در خصوص نحوه برخورد و میزان رضایت مندی عملکرد کارکنان اقدام می کنند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: عملکرد کارکنان و مدیران در فرمانداری های شهرستان ها نیز به صورت برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |