مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-04اقتصادي

پرداخت خسارت به 15 هزار واحد مسکونی توسط صندوق بیمه حوادث ساختمان


وزیر امور اقتصادی و دارایی از پرداخت خسارت به 15 هزار واحد مسکونی توسط صندوق بیمه حوادث ساختمان در کشور در 2 سال اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در همایش بیمه و توسعه به مناسبت 13 آذر روز ملی بیمه اظهار داشت: از دو سال گذشته یک میهمان جدیدی به صنعت بیمه اضافه شده است که به نام صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان نامگذاری شده و طی مدت فعالیت خود به 15 هزار واحد مسکونی خسارت دیده از بلایای طبیعی پرداخت کرده است.

وی افزود: صندوق بیمه حوادث ساختمان نقش مهمی در رفع نگرانی مردم در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، صاعقه، رانش زمین و دیگر بلایای طبیعی دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه باید روش های برآورد و پرداخت خسارت به صورت دیجیتالی و هوشمند باشد، گفت: هدف صنعت بیمه افزایش شفافیت و هوشمندسازی در ارائه خدمات و پرداخت خسارت است.

خاندوزی همچنین به بحث بیمه زائران اربعین اشاره کرد و گفت: گام های خوبی برای امنیت خاطر زائران برداشته شده، همچنین صنعت بیمه، توسعه همکاری های بین المللی را در دستورکار قرار داده است.

وی همچنین گفت: دو شرکت بیمه ایرانی و روسیه ای هفته آینده اولین بیمه نامه های خود برای محموله های تجاری را صادر خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت خسارت به 15 هزار واحد مسکونی توسط صندوق بیمه حوادث ساختمان

پرداخت خسارت به 15 هزار واحد مسکونی توسط صندوق بیمه حوادث ساختمان