مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-11دانش

تلاش برای محقق کردن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سند تحول و تعالی این دانشگاه می تواند در مسیر رسیدن به جامعه متعالی اثربخش و کارآمد باشد که تلاش مسئولان این دانشگاه نیز محقق کردن اهداف این سند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، کامبیز نرماشیری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن بیش از 32 هزار دانشجو، نقش و جایگاه مهمی در پرورش نخبگانی، خلاق و ایده پرداز دارد.

وی افزود: در مقایسه با سایر دانشگاه ها، ماموریت دانشگاه آزاد بیشتر است علاوه بر درآمدزایی از طریق شهریه ها، کیفیت آموزش را هم با کادر مجرب در رشته ها و گرایش های مختلف ارتقا داده است.

این مسئول بیان کرد: سند توسعه و تعالی دانشگاه در سال 1400 ابلاغ شده است که بر اساس آن باید حرکت کنیم، تلاش برای محقق کردن اهداف مورد نظر دانشگاه آزاد در اولویت برنامه ها است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سند تحول و تعالی دانشگاه مسیری مطمئن در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده و می تواند در مسیر رسیدن به جامعه متعالی اثربخش و کارآمد باشد.

این مسئول بیان کرد: از سال 1390 مجوز جذب و تربیت دانشجوی پزشکی به دانشگاه آزاد اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای محقق کردن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی

تلاش برای محقق کردن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی