مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-02سياسي

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد


صبح امروز آیین تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با حضور رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور و مسؤولان استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز آیین تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با حضور رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور و مسؤولان استانی برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا منتظری به عنوان رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است علی شهریارپور ییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: اعتبارات مصوب این استان در سال 1395 حدود 733 میلیارد تومان بود که این اعتبارات در سال 1396 به یک هزار میلیارد، سال 1400 به سه هزار و 100 میلیارد تومان و در سال 1401 به 6 هزار و 100 میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: میزان تخصیص اعتبارات استان در سال 1395 بالغ بر 500 میلیارد تومان بود که در سال 1401 به چهار هزار و 644 میلیارد تومان رسید و این رشد در اعتبارات و میزان تخصیص آن ها نتیجه یک کار گروهی در استان است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز نقش بسزایی در آن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد