مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 18:162023-11-24حوادث

جان باختن 6 نفر در حوادث جاده ای اصفهان


علی مولوی، رییس پلیس راه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 13 و 15 دقیقه روز گذشته پنجشنبه 2 آذرماه در محور زواره_ امیران یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون کشنده فوتون تصادف کرد که در این حادثه راکب و سرنشین موتورسیکلت که یک آقا و خانم 60 ساله بودند بر اثر صدمات وارده به سر در دم فوت کردند.

وی افزود: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق صحنه تصادف راننده کامیون را به علت عدم رعایت فاصله طولی و راکب موتورسیکلت را به علت گردش به طرز غلط به یک میزان مقصر تشخیص دادند.

وی با اشاره به تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور مبارکه به بروجن افزود: در این حادثه که ساعت 16 و 20 دقیقه عصر روز گذشته رخ داد یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پارس و یک نفر از سرنشینان خودروی سواری سمند فوت و یک نفر نیز مجروح شد که علت این حادثه از سوی کارشناسان انحراف به چپ خودروی سواری پژو پارس اعلام شد.

 مولوی گفت: همچنین ساعت 8 و 50 دقیقه صبح امروز جمعه 3 آذرماه در محور آزادگان یک دستگاه موتورسیکلت به علت تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس برخورد کرد که در این حادثه راکب موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 6 نفر در حوادث جاده ای اصفهان

جان باختن 6 نفر در حوادث جاده ای اصفهان