مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-03اجتماعي

افتتاح دو مدرسه استثنایی در آذربایجان غربی


در آیین افتتاح برخط مدارس کودکان استثنایی در سراسر کشور، 2 مدرسه در شهرستان های خوی و سردشت در آذربایجان غربی افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی در آیین افتتاح برخط مدارس کودکان استثنایی در سراسر کشور، 2 مدرسه در شهرستان های خوی و سردشت در آذربایجان غربی افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی یکشنبه 12آذر در این مراسم با بیان اینکه امسال 100 مدرسه در قالب 450 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شده است، افزود: نزدیک به 15 هزار دانش آموز از این مدارس تازه تاسیس استفاده خواهند کرد.

قهرمان رحمانی ادامه داد: طی سال مالی گذشته، هزار میلیارد تومان هزینه مدرسه سازی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: طی سال تحصیلی گذشته 110 میلیارد تومان تسهیلات برای مدارس اختصاص یافت و طی سال تحصیلی جدید نیز تاکنون 40 میلیارد تومان تسهیلات توزیع شده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی از نظر سرانه فضای آموزشی رتبه پایینی دارد، گفت: در تلاشیم با ساخت مدارس جدید و ایمن این سرانه را به میانگین کشوری برسانیم.

رحمانی با اشاره به زلزله خوی و تخریب مدارس این شهرستان با قدردانی از زحمات خیرین در این راستان تصریح کرد: 155 کلاس درس آسیب دیده از زلزله خوی، تحویل آموزش و پرورش شهرستان شد که پروژه های دیگری نیز در قالب 113


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو مدرسه استثنایی در آذربایجان غربی

افتتاح دو مدرسه استثنایی در آذربایجان غربی