مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-06اقتصادي

وعده شتاب در روند ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری جنوب کشور در یاسوج


معاون هماهنگی امور عمرانی استاناری کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه تالار مرکز فرهنگی هنری یاسوج پس از سال ها بلاتکلیفی فعال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمد روستا در بازدید از پروژه تالار فرهنگی یاسوج گفت: این پروژه  به متراژ حدود 23 هزار مترمربع در کنار پارک مهرورزی با پیشرفت فیزیکی تقریبی 45 درصد در سال 1387 کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

معاون عمرانی استانداری گفت با توجه به اینکه در چند سال گذشته عملیات اجرایی این پروژه متوقف بود و با پیگیری های صورت گرفته از طرف استاندار مقرر شد با مشارکت بخش خصوصی طی سه سال توسط سرمایه گذار پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تاکنون مبلغی نزدیک 432 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده، گفت: تکمیل این پروژه یکی از اولویت های در دستور کار معاونت عمرانی است که متاسفانه در این چند سال مسکوت و بلاتکلیف رها شده بود.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی نیاز استان به یک مرکز درخور و شان فرهنگی وهنری و کمبود چنین مرکزی در استان باعث شد که عزم خود را جزم کنیم تا این پروژه بیش از این سنواتی نشود و به هر طریق ممکن آن را فعال و در یک بازه زمانی معقول افتتاح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده شتاب در روند ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری جنوب کشور در یاسوج

وعده شتاب در روند ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری جنوب کشور در یاسوج