مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-01سياسي

شورای شهر مولود اراده مردم است/ خدمت برای مردمن نیازی به دعوا ندارد


دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان، شوراهای اسلامی را مولود اراده مردم دانست و گفت: خدمت کردن به مردم و برای خداوند نیاز به دعوا و درگیری ندارد.

- ایسنا/هرمزگان دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان، شوراهای اسلامی را مولود اراده مردم دانست و گفت: خدمت کردن به مردم و برای خداوند نیاز به دعوا و درگیری ندارد.

محمد رضا وجدان حقیقی امروز(دهم آذرماه)، در واکنش به حواشی اخیر شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: وظایف اصلی شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار اصلح، نظارت بر عملکرد شهرداری و تصویب بودجه است، هر کدام از این وظایف به نوبه خود ارتباط مستقیم با حل مشکلات مردم دارد و اگر هر کدام از این وظایف در جای خود به درستی انجام نشود به ضرر مردم و شهر تمام می شود.

وی شورای اسلامی شهر را مولودِ اراده مردم دانست و افزود: مردم نقش مستقیمی در انتخاب اعضای شورای شهر دارند و با انتخاب جوانان مومن و انقلابی و فسادستیز انتظار دارند که به جای مشاهده دعواها و حواشی شورا،اعضا را در حال انجام وظایف اصلی مخصوصا نظارت بر عملکرد شهرداری ببینند پس شایسته است اعضای پارلمان شهری نیز پس از تکیه زدن بر صندلی شورا درحال برطرف کردن دغدغه مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر مولود اراده مردم است/ خدمت برای مردمن نیازی به دعوا ندارد

شورای شهر مولود اراده مردم است/ خدمت برای مردمن نیازی به دعوا ندارد