مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-12اجتماعي

استقرار 35 تیم راهداری در جاده های البرز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با اجرای طرح راهداری زمستانی بیش از 200 نیروی انسانی و 140 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در راه های استان فعالیت دارند.

- ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با اجرای طرح راهداری زمستانی بیش از 200 نیروی انسانی و 140 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در راه های استان فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زندی فر روز سه شنبه 21 آذر در حاشیه آغاز طرح نظارت زمستانی دستگاه های امدادی البرز با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ ماشین آلات راهداری زمستانه وضعیت خوبی داریم، افزود: 35 تیم راهداری در طرح زمستانی جاده های البرز به مسافران خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح راهداری زمستانی بیش از 200 نیروی انسانی و 140 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در راه های استان فعالیت دارند، گفت: همه این ماشین آلات از اواخر تابستان ضمن اجرای عملیات راهداری محوری و خدمت رسانی در راستای ارتقای ایمنی راه ها در حال تعمیر و اورهال بودند تا برای زمستان آماده شوند.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و با به کارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات خدمات مطلوبی به کاربران جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 35 تیم راهداری در جاده های البرز

استقرار 35 تیم راهداری در جاده های البرز