مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-24سياسي

غزه، تبدیل به مسئله اول جهان امروز شده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین گفت: غزه همه توجه جهان را به خود جلب کرده و مسئله اول جهان امروز شده است.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین گفت: غزه همه توجه جهان را به خود جلب کرده و مسئله اول جهان امروز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز سوم آذرماه با توصیه همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امیرالمومنین علیه السلام فرمودند از خدا بترسید و به مرگ توجه کنید که اگر از آن فرار کنید، شما را در بر می گیرد .

وی افزود: راه سرافرازی بعد از مرگ این است که خداوند را در همه شئون زندگی ببینیم و اینکه قدرت، نفوذ را در راستای رضایت خدا به کار بگیریم، همین رعایت تقواست.

علیدادی سلیمانی در ادامه بیان کرد: یکی از راه های مهم تربیت این است بدانیم در پیشگاه خداوند در آینده با دقت حسابرسی خواهیم شد لذا کم فروشی، تجاوز به حقوق دیگران، تخلف در مراودات اجتماعی و معاملات می تواند برای ما گرفتاری بزرگی درست کند.

امام جمعه کرمان گفت: برخی افراد از حسابرسی غفلت می کنند که این ضد تربیت است لذا دست به طغیان می زنند و دلهایشان در بی خبری محض فرو رفته است؛ در مقابل باید به حسابرسی که یک اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه، تبدیل به مسئله اول جهان امروز شده است

غزه، تبدیل به مسئله اول جهان امروز شده است