مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-26ورزشي

مایلی کهن: دایی را دوست دارم اما قلعه نویی را نه


این روزها محمد مایلی کهن به روال سال های اخیر در بندر انزلی زندگی می کند، او که بعد از عمل جراحی قلب در سال گذشته سرحال تر و بانشاط تر از قبل شده است می گوید از هیچ کدام از انتقادهایش در سالیان گذشته پشیمان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمد مایلی کهن در گفتگویی تازه به نداشتن استادیوم مدرن اشاره کرد و گفت: مجموعه ای از عوامل مختلف مثل ضعف مدیریت ها، نداشتن سازمان صحیح و حیف و میل کردن سرمایه های ورزش باعث شده است ما بعد از این همه سال ورزشگاه درست و حسابی نداشته باشیم.

قطعا می دانید عمر ورزشگاه آزادی ما از عمر استقلال کشور قطر بیشتر است، می دانید روزگاری قطری ها حسرت ورزشگاه آزادی ما را می خوردند؟  بله که می دانم، نیاز به فکر کردن هم ندارد، ما 52 سال است ورزشگاه آزادی را داریم، 84 سال هم از عمر امجدیه می گذرد، زمان بازیهای آسیایی تهران ما دانشجوی دانشسرای ورزش بودیم و به مقتضای دانشجویی در کمیته اجرایی مسابقات بودم، قطری ها که هیچ، چینی ها با حسرت و حیرت امکانات ما را نگاه می کردند، واقعا جای افسوس دارد که ما در سال 2023 توان برگزار کردن بازی های پرسپولیس و استقلال را با تماشاگر نداریم، در سالهای بعد از انقلاب ما تنها در یک مقطع زمانی حضور هاشمی طبا و فائقی توانستیم سازندگی کنیم، خدا پدرشان را بیامرزد، به جز دوران اینها هیچ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایلی کهن: دایی را دوست دارم اما قلعه نویی را نه

مایلی کهن: دایی را دوست دارم اما قلعه نویی را نه