مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 00:502023-12-15حوادث

کلاهبرداری میلیونی از شهروند سمنانی با ورود به لینک جعلی سامانه سهام عدالت


مبلغی وجه نقد از یکی از شهروندان سمنانی با ورود به لینک جعلی سامانه سهام عدالت، کلاهبرداری شده بود که این وجه در کمتر از 72 ساعت به حسابش برگردانده شد.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس فتا استان سمنان گفت: مبلغی وجه نقد از یکی از شهروندان سمنانی با ورود به لینک جعلی سامانه سهام عدالت، کلاهبرداری شده بود که این وجه در کمتر از 72 ساعت به حسابش برگردانده شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدرضا فداییان روز جمعه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یکی با ورود به لینک جعلی سامانه سهام عدالت و وارد نمودن اطلاعات بانکی خود، مبلغ 100 میلیون ریال از کارت بانکی وی به صورت غیر مجاز برداشت شد، رسیدگی به پرونده با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فداییان تصریح کرد: افسران سایبری پلیس فتا باتوجه به مستندات جمع آوری شده، اقدامات تخصصی خود را در جهت شناسایی متهم یا متهمان سایبری آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت متهم شناسایی و مشخص شد، مبلغ برداشتی از حساب شاکی در قالب خرید اینترنتی و بر روی درگاه صرافی های داخلی تبدیل به ارز دیجیتال شده است.

وی با بیان اینکه در اقدام به موقع کارشناسان این پلیس، ارزهای دیجیتال خریداری شده در هنگام انتقال به کیف پول صرافی خارج از کشور، مسدود و در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیونی از شهروند سمنانی با ورود به لینک جعلی سامانه سهام عدالت

کلاهبرداری میلیونی از شهروند سمنانی با ورود به لینک جعلی سامانه سهام عدالت