مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:502023-11-29سياسي

برخورد جدی با متجاوزین حریم و بستر رودخانه ها در مازندران


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها مصلحت عمومی مقدم بر ضرر شخصی باشد گفت: - ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها مصلحت عمومی مقدم بر ضرر شخصی باشد گفت: با متجاوزین حریم و بستر رودخانه برخورد جدی می شود.

قاسم عزیززاده گرجی امروز، 8 آذر در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان بابل که با حضور مدیران استانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید روز گذشته در نقاط مختلف شهرستان بابل، طغیان رودخانه ها و آب گرفتگی معابر، دشت، منازل، مزارع کشاورزی و باغات اقدامات پیشگیرانه در این حوزه برای جلوگیری از خسارت احتمالی امری ضروریست.

وی از ضرورت تشکیل کمیته ویژه برای وضعیت بستر و رودخانه های این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در تواتر مصالح رودخانه ها کمیته ای ویژه با حضور دستگاه های مرتبط حتی قضایی برای رفع بعضی از حواشی احتمالی در بابل تشکیل شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه براساس ظرفیت های قانون بودجه باید برای ساماندهی و دیواره سازی رودخانه ها اقدام شود، یادآور شد: در قسمت هایی از بالادست این شهرستان جاده و کف رودخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با متجاوزین حریم و بستر رودخانه ها در مازندران

برخورد جدی با متجاوزین حریم و بستر رودخانه ها در مازندران