مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-10بين الملل

پیام های دیدار پوتین با سران ایران، عربستان و امارات در سایه اتفاقات غزه


یک مرکز مطالعاتی روسی در گزارشی به سفر اخیر پوتین به عربستان و امارات و دیدار با رییسی در مسکو در سایه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت.

- یک مرکز مطالعاتی روسی در گزارشی به سفر اخیر پوتین به عربستان و امارات و دیدار با رییسی در مسکو در سایه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از عربی21، مرکز مطالعات فرهنگی- راهبردی روسیه در گزارشی به سفر اخیر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور به امارات و عربستان و دیدار با ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران در مسکو در سایه افزایش تنش های منطقه ای در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرداخت.

در این گزارش آمده است که ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران در هفتم دسامبر دعوت به مذاکرات فوری در مسکو شد و در این مذاکرات به مسائل مهمی از جمله روابط دوجانبه پرداخته شد.

برخی رسانه های غربی مانند روزنامه نیویورک تایمز اعلام کردند که سفر پوتین تلاشی برای خروج از انزوای بین المللی است، مساله ای که تنها اهمیت نمادین دارد زیرا استقبال گرم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از رییس جمهور روسیه ثابت کرد که سناریوی انزوا رخ نداده است و گسترش بحران در خاورمیانه باعث شده است که ناامیدی کشورهای منطقه از کشورهای غربی به دلیل رفتارهای منفی شان بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های دیدار پوتین با سران ایران، عربستان و امارات در سایه اتفاقات غزه

پیام های دیدار پوتین با سران ایران، عربستان و امارات در سایه اتفاقات غزه