مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 19:552023-11-23سياسي

افزایش 45 درصدی حضور دانش آموزان دهک یک تا 4 در مدارس سمپاد


رییس شورای اطلاع رسانی دولت از دستور رییس جمهور مبنی بر ثبت نام رایگان دانش آموزان دهک های یک تا چهار دارای ضریب هوشی بالا در مدارس سمپاد خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس شورای اطلاع رسانی دولت از دستور رییس جمهور مبنی بر ثبت نام رایگان دانش آموزان دهک های یک تا چهار دارای ضریب هوشی بالا در مدارس سمپاد خبر داد و گفت: امسال شاهد افزایش 45 درصدی ثبت نام این دهک ها در مدارس تیزهوشان بودیم.

سپهر خلجی عصر پنجشنبه 2 آذر در نشست با فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان همدان، افزود: تحصیل در مدارس سمپاد برای خانواده ها هزینه داشت که برخی خانواده ها نمی توانستند تأمین کنند.

وی ادامه داد: تحصیل در این مدارس می تواند سرنوشت زندگی این دانش آموزان را تغییر داده و از زندگی معمولی به زندگی خوب سوق دهد.

خلجی به اهمیت اطلاع رسانی و حوزه روابط عمومی در ادارات نیز اشاره و اظهار کرد: اگر مدیری به هر علتی در این زمینه نتوانست کار خود را انجام دهد، باید فردی کاردان و آشنا به رسانه را در این حوزه قرار دهد تا اطلاع رسانی صحیح و به هنگام انجام شود.

وی تصریح کرد: کسی که در روابط عمومی کار می کند باید بتواند رویداد بنویسد و اجرا کند، در برخی جاها نیاز به کمپین سازی و درگیر کردن همه افراد جامعه است که نمونه آن را می توان در تلاش همگانی برای ثبت جهانی هگمتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی حضور دانش آموزان دهک یک تا 4 در مدارس سمپاد

افزایش 45 درصدی حضور دانش آموزان دهک یک تا 4 در مدارس سمپاد