مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-16سياسي

رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری در شاهرود برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از برگزاری رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین از ششم تا هفتم دی ماه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی نظری، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین در شاهرود برگزار می شود.

وی گفت: در این رویداد، حل 9 چالش فناورانه گردشگری ازجمله واقعیت افزوده در گردشگری، راهنمای صوتی گردشگری، تصاویر 360 درجه، سفرهای بومی و محلی، اقامتگاه، پویانمایی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا در گردشگری و هتل داری، راهنمای مسافران و گردشگران با استفاده از رویکرد فناوری های نوین مدنظر است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود ادامه داد: پارک علم و فناوری استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز حمایت های ویژه ای از طرح ها و محصولات منتخب ارائه شده در این رویداد انجام خواهند داد.

نظری افزود: ارائه مجوز لازم برای استفاده از محصولات توسعه داده شده در استان با مدل های درآمدی مختلف، ترویج محصولات توسعه داده شده در استان و کشور از طریق وزارت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری در شاهرود برگزار می شود

رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری در شاهرود برگزار می شود