مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-29سياسي

پیشگیری از وقوع جرم به وسیله ابزارهای فرهنگی و هنری می تواند رقم بخورد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از رویکردهای مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از رویکردهای مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار دارد.

اعظم روانشاد امروز هشتم آذرماه در نشست با داریوش شاهون وند دادستان مرکز لرستان، با اشاره به اینکه اهمیت و جایگاه فرهنگ بر همه ما واضح و مبرهن است افزود: باید پیوست فرهنگی طبق فرمایش مقام معظم رهبری در همه امور وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی در لرستان به صورت مطلوب پیش می رود، اظهار کرد: آنچه که در استان وجود دارد موازی کاری های فرهنگی و فعالیت های جزیره ای در حوزه های فرهنگی است که اثربخش نخواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی باید برای مردم قابل لمس باش، تصریح کرد: کارهای عقب مانده زیادی داریم، در دولت مردمی باید هم افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، همان گونه که در کنگره شش هزار و 555 شهید استان این هم افزایی به وجود آمد این هم افزایی را باید حفظ کنیم.

روانشاد خاطرنشان کرد: فضای مجازی به نوعی هم امکان است و هم تهدید و در این راستا نیاز به همفکری و همکاری با مراجع قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از وقوع جرم به وسیله ابزارهای فرهنگی و هنری می تواند رقم بخورد

پیشگیری از وقوع جرم به وسیله ابزارهای فرهنگی و هنری می تواند رقم بخورد