مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-27اقتصادي

توزیع گاز مایع براساس نرخ جدید در فارس عملیاتی شد


مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، براساس اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه سال 1402 گاز مایع در استان از ابتدای آذر ماه براساس نرخ جدید توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسداله طاهری از اجرای تغییر نرخ  در گاز مایع خبرداد و گفت: این تغییر نرخ  براساس اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه سال 1402  با هدف توزیع بهینه و مدیریت مصرف از ابتدای آذرماه  همزمان با سراسر کشور در استان فارس نیز عملیاتی شده است .

 مدیر منطقه فارس با بیان این موضوع که روزانه بطور متوسط 270 هزار تن گاز مایع در استان توزیع می شود افزود: به منظور مدیریت مصرف و توزیع بهینه این فرآورده، بر اساس دستورالعمل جدید توزیع  گاز مایع برای مصرف کنندگانی که از گاز شهری بی بهره هستند ،همانند گذشته مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای بوده و بدون تغییر نرخ  و با نرخ مصوب یارانه ای انجام خواهد شد و برای سایر متقاضیان که مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای نیستند ، با نرخ فوب خلیج فارس انجام خواهد شد .

وی دریافت هرگونه فرآورده های نفتی را منوط به ثبت درخواست در سامانه فروش فرآورده های نفتی(سامانه سدف)  و به صورت الکترونیکی عنوان کرد و افزود:  13 شرکت موزع گاز مایع در سطح استان فعال است  و هماهنگی های لازم  با این شرکت ها  در خصوص تامین وجذب به موقع سهمیه استان  انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گاز مایع براساس نرخ جدید در فارس عملیاتی شد

توزیع گاز مایع براساس نرخ جدید در فارس عملیاتی شد