مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-09ورزشي

دانشجویان برتر گلستان با حضور معاون رییس جمهور تجلیل شدند


از 100 دانشجوی برتر دانشگاه های گلستان با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در گرگان قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز در مراسمی با حضور سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در گرگان، آیین گرامیداشت روز دانشجو برگزار و از 100 دانشجوی برتر دانشگاه های گلستان قدردانی شد.

در این مراسم که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، از دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی و دبیران برتر انجمن های علمی و دانشجویانی که در مسابقات مختلف درون و برون دانشگاهی موفق به کسب عناوین ورزشی شده بودند با اهدا لوحی تقدیر شد.

معاون امور مجلس رییس جمهور در این مراسم با اشاره به تاکید آیت الله رییسی، رییس جمهور در خصوص استفاده از ظرفیت نخبگان، اساتید و دانشمندان، گفت: بنا به فرموده امام راحل (ره) دانشگاه مبدا تحول بوده که سرمایه های انسانی آینده ساز کشور در آن پرورش می یابند.

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه دولت سیزدهم از بدنه مردم است و کاملاً گرفتاری ها و مشکلات مردم را درک می کند، افزود: دولت سیزدهم بلافاصله پس از آغاز مسئولیت، فعالیت های عملی خود را شروع کرد و تا کنون با مجاهدت و تلاش های مسئولین در جهت اجرای عدالت در جنبه های مختلف اقدامات شایسته ای را به ثمر رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برتر گلستان با حضور معاون رییس جمهور تجلیل شدند

دانشجویان برتر گلستان با حضور معاون رییس جمهور تجلیل شدند