مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-02اجتماعي

استقرار 400 دستگاه ماشین آلات راهداری در آذربایجان شرقی


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از استقرار 400 دستگاه ماشین آلات راهداری در استان خبر داد.

- ارسلان شکری در گفت وگو با ایسنا، وظایف و کارکردهای اداره کل راهداری را در زمینه های ایمنی و بهینه سازی، حمل و نقل و انتقال مسافران برشمرد و گفت: اقدامات شاخصی چون روکش و لکه گیری 300 کیلومتری در سطح استان، آسفالت ریزی 200 کیلومتر از راه های روستایی در راستای ارتقای برخورداری ساکنان و اهالی روستاها و مناطق کم برخوردار، نصب حصار برف گیر به طول چهار کیلومتر در محور آزادراهی تبریز-زنجان و ایمن سازی نقاط پر حادثه در شهرستان های اهر، مراغه و کلیبر از جمله اقدامات در زمینه راهداری است.

وی از تسطیح و خط کشی2500 کیلومتر جاده های خاکی در استان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط آب وهوایی غالب استان در فصل تابستان، یک الی سه بار جاده های خاکی تسطیح و خط کشی می شوند.

وی تصریح کرد: بالغ بر 400 دستگاه از ماشین آلات راهداری در اکیپ های امانی و با همکاری و هم افزایی بخش خصوصی تجهیز شده اند و تابلوهای راهداری نیز در این کارگاه ها تولید می شوند.

شکری در بحث حمل و نقل به اهمیت دو مرز جلفا و نوردوز تاکید کرد و ادامه داد: مرزهای جلفا و نوردوز، دروازه های ورود به اوراسیا هستند و اهمیت ترانزیتی بسزایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 400 دستگاه ماشین آلات راهداری در آذربایجان شرقی

استقرار 400 دستگاه ماشین آلات راهداری در آذربایجان شرقی