مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-07سياسي

برگزاری اولین رویداد مردمی اشتغال در مازندران


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری اولین رویداد مردمی اشتغال در استان به صورت مشترک برای شهرستان های بابل و بابلسر در آذر ماه خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری اولین رویداد مردمی اشتغال در استان به صورت مشترک برای شهرستان های بابل و بابلسر در آذر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری امروز در جلسه ستاد هماهنگی رویداد مردمی اشتغال طی سخنانی اظهار کرد: با محوریت تأمین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در شهرستان های استان و همچنین پاسخ به نیاز کارجویان رویداد مردمی اشتغال در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین رویداد به صورت مشترک بین شهرستان های بابل و بابلسر به میزبانی بابل در ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: تحقق سیاست ها و برنامه های کلان کشور در حوزه اشتغال و دستیابی به اهداف دولت در کاهش نرخ بیکاری نیازمند استفاده از همه ظرفیت ها موجود لست.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران اقدامات مهم دولت سیزدهم را برای تحرک بازار کار و بهبود مستمر فضای کسب و کار موثر دانست و افزود: کاهش بی سابقه نرخ بیکاری در دولت سیزدهم گواه این مهم است و در استان مازندران نیز بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان از 7/9 درصد در تابستان 1401 به 6/4 در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد مردمی اشتغال در مازندران

برگزاری اولین رویداد مردمی اشتغال در مازندران