مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-07سياسي

ضرورت ورود دستگاه های نظارتی به موضوع سقط جنین در یزد


عضو شورای اسلامی شهر یزد و رییس کمیسیون خانواده گفت: متأسفانه در شهر یزد یک متخصص زنان و زایمان اقدام به سقط جنین کرده است که انتظار می رود برخورد جدی تری با پزشک متخلف صورت پذیرد تا دیگر شاهد این اتفاق ناراحت کننده نباشیم.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و رییس کمیسیون خانواده گفت: متأسفانه در شهر یزد یک متخصص زنان و زایمان اقدام به سقط جنین کرده است که انتظار می رود برخورد جدی تری با پزشک متخلف صورت پذیرد تا دیگر شاهد این اتفاق ناراحت کننده نباشیم.

محمدباقر پارساییان افزود: طبق ماده 56قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سقط جنین ممنوع است و از جرایم دارای جنبه عمومی می باشد و هرگونه اقدام برای سقط جنین، دیه، حبس و ابطال پرونده پزشکی را همراه دارد.

وی ادامه داد: براساس آیات قرآن و روایت ائمه، هرکس نفسی را بکشد بی آن که گناهی مرتکب شود مثل آن است که همه انسان ها را کشته است و هیچ انسانی حق ندارد حق حیات و رشد را از موجود دیگری بگیرد.

به گفته پارساییان، متأسفانه در ماه های گذشته در یزد یکی از متخصصان زنان و زایمان بدون توجه به قانون خانواده و جوانی جمعیت، به سقط جنین اقدام می نماید و با آگاهی علوم پزشکی استان، مطب ایشان پلمپ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود دستگاه های نظارتی به موضوع سقط جنین در یزد

ضرورت ورود دستگاه های نظارتی به موضوع سقط جنین در یزد