مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-18سياسي

ترویج نان کامل بدون هزینه از جیب مردم صورت گیرد


نماینده وزیر کشور در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با تاکید بر لزوم مصرف نان کامل گفت: ترویج نان کامل بدون هزینه از جیب و سفره مردم صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علی اکبر دُر ظهر امروز در شورای سیاستگذاری نهضت ملی احیای نان کامل اظهار کرد: استان مرکزی به عنوان یکی از استان های پیشتاز کشور، اجرای طرح نان کامل را در دستور کار قرار داد و هم اکنون به عنوان یکی از استان های الگوی کشور مطرح است.

وی تصریح کرد: مصرف نان کامل با توجه به مزیت ها و ویژگی های فراوان بسیار خوبی که دارد باید فرهنگ سازی و ترویج شود تا همه مردم به سمت آن گرایش پیدا کنند.

نماینده وزیر کشور در شورای عالی سلامت با بیان اینکه ترویج نان کامل بدون هزینه از جیب و سفره مردم صورت گیرد، گفت: یکی از الزامات مهم این طرح گسترده شدن دامنه نظارت بر توزیع و قیمت نان کامل است که دستگاه های مسوول باید به درستی این نظارت را انجام دهند.

در با اشاره به اینکه در ترویج نان کامل نباید از جیب مردم و سفره مردم هزینه شود، ادامه داد: بخش دولتی فرهنگ سازی سلامت را به صورت جدی مورد توجه قرار دهد، و بسترهای لازم برای افزایش تولید و حمایت از مراکز فعال در پخت نان کامل را در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج نان کامل بدون هزینه از جیب مردم صورت گیرد

ترویج نان کامل بدون هزینه از جیب مردم صورت گیرد