مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-22اقتصادي

450 میلیارتومان به دفع آب های سطحی بندر امام خمینی(ره) تخصیص یافت


رییس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور گفت: به منظور دفع آب های سطحی مبلغ 450 میلیارد تومان تخصیص داده شد و کانالی برای دفع آب ها ایجاد شد که در بارندگی های اخیر عملکرد خوبی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، غلام رضا صالحی رییس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با اخرین اقدامات صورت گرفته مربوط به سیل سال 99 در بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: با توجه به سیل سال 99 و آبگرفتگی که در محلات حاشیه ای و سکونتگاه های غیر رسمی در بندر امام خمینی (ره) رخ داد ساماندهی، جابه جایی و اقدامات عمرانی در این مناطق ضرورت داشت که این وظیفه به بنیاد مسکن خوزستان محول شد.

وی با بیان اینکه حدود چهار هزار نفر در این مناطق سکونت داشتند، افزود: با توجه به اینکه برخی منازل در معابر قرار داشتند در طرح جدید باید جابه جا می شدند، به همین منظور بنیاد مسکن 200 هکتار زمین را از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین کرد.

رییس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور گفت: در راستای این ساماندهی و جابه جایی عملیات اجرایی تعداد دو هزار و 900 واحد شروع شد که تا کنون تعداد 800 واحد به بهره برداری رسیده و تا دو ماه آینده حدود واحد 500 به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 میلیارتومان به دفع آب های سطحی بندر امام خمینی(ره) تخصیص یافت

450 میلیارتومان به دفع آب های سطحی بندر امام خمینی(ره) تخصیص یافت