مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-16بين الملل

یمن: با طرف های بین المللی درباره عملیات دریای سرخ مذاکره می کنیم


گروه انصارالله یمن امروز(شنبه)از انجام مذاکرات با طرف های بین المللی و میانجی گری عمان درباره حملات یمن به کشتی های اسراییلی یا کشتی های عازم بنادر رژیم صهیونیستی خبر داد.

- گروه انصارالله یمن امروز(شنبه)از انجام مذاکرات با طرف های بین المللی و میانجی گری عمان درباره حملات یمن به کشتی های اسراییلی یا کشتی های عازم بنادر رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در حساب کاربری خود در شبکه ایکس با اعلام این خبر آمادگی خود را برای کاهش تنش در صورت پاسخ مثبت به اوضاع بشردوستانه در نوار غزه اعلام کرد.

وی ادامه داد: با نظارت برادرانمان در عمان، ارتباط و مذاکره با برخی طرف های بین المللی درباره عملیات دریای سرخ و دریای عرب ادامه دارد.

به نقل از اسپوتنیک، عبدالسلام عنوان داشت: ما به همه تاکید کردیم که عملیات یمن برای کمک به ملت فلسطین در نوار غزه است و نمی توان در برابر تجاوز و محاصره که در آن غذا، دارو و حتی آب آشامیدنی وجود ندارد و دشمن آن را قطع کرده بی تفاوت ماند.

وی ادامه داد، در جلسات مختلف تاکید شد که مواضع یمن در قبال غزه قابل چانه زنی نیست و کشتی های دشمن یا کشتی های عازم بنادر این رژیم تا پایان تجاوز، رفع محاصره غزه و ارسال مستمر کمک های بشردوستانه به نوار در معرض حمله قرار خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: با طرف های بین المللی درباره عملیات دریای سرخ مذاکره می کنیم

یمن: با طرف های بین المللی درباره عملیات دریای سرخ مذاکره می کنیم