مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-29اجتماعي

فرهنگ سازی مصرف آب، زندگی بهتری را برای آیندگان رقم خواهد زد


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: اگر فرهنگ سازی مصرف بهینه منابع آبی در جامعه صورت گیرد شاهد زندگی بهتری در زمان حال و رقم زدن شرایطی مطلوب برای آیندگان خواهیم بود.

- ایسنا/قزوین رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: اگر فرهنگ سازی مصرف بهینه منابع آبی در جامعه صورت گیرد شاهد زندگی بهتری در زمان حال و رقم زدن شرایطی مطلوب برای آیندگان خواهیم بود.

فرشاد پیله چی در چهاردهمین اختتامیه طرح ملی داناب طرح ملی دانش آموزی نجات آب که امروز 8 آذر 1402 با همکاری جهاد دانشگاهی، شرکت آب منطقه ای و آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به بحران کم آبی و چالش هایی که در این راستا وجود دارد طرح داناب، به عنوان یک طرح ملی و دانش آموزی از 14 سال پیش برای نجات آب توسط آینده سازان برنامه ریزی شد.

وی با بیان اینکه این طرح در سال های گذشته هم در استان قزوین به مرحله اجرا رسیده بود، افزود: خوشبختانه در سال جاری نیز شاهد استقبال بیشتری از سوی دانش آموزان برای شرکت در این طرح بودیم که این موضوع نشان دهنده حرکت صحیح در رسیدن به اهداف است.

رییس جهاددانشگاهی استان قزوین با بیان اینکه بهترین راه نجات آب فرهنگ سازی در مصرف بهینه است، خاطرنشان کرد: امروزه در تمامی نقاط کشور با مشکل کمبود آب دست وپنجه نرم می کنیم که لازم است این مشکل ریشه یابی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی مصرف آب، زندگی بهتری را برای آیندگان رقم خواهد زد

فرهنگ سازی مصرف آب، زندگی بهتری را برای آیندگان رقم خواهد زد