مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 08:552023-11-24سياسي

وزیر کشور: آتش بس برای رژیم صهیونیستی به معنی تثبیت بازنده شدن است


وزیر کشور با ذکر آنکه آتش بس برای رژیم صهیونیستی به معنای تثبیت بازنده شدن است، گفت: رژیم صهیونیستی در میدان نبرد توسط رزمندگان شکست خورده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، احمد وحیدی، وزیر کشور شامگاه پنجشنبه در یادواره 600 شهید شهرستان دماوند که با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد، اظهار کرد: شهادت یک رمز خاصی دارد و اسلام عزیز در طول تاریخ با توطئه های مختلفی مواجه شده، توطئه هایی که علیه آن کم نبود.

وی با بیان اینکه رهروان مکتب اهل بیت (ع) همواره در مظلومیت به سر می بردند، افزود: شهادت یک جریان و حرکت واقعی در عمق است و یک پدیده و حادثه نیست؛ چون حقیقت آن جریان دارد، این جایگاه والا حیات می یابد.

وزیر کشور گفت: اگر در مسیر شهدا گام برداریم، مطمئناً آنان یاری خواهند کرد؛ هیچ چیزی نمی تواند مقابل جریان شهادت ایستادگی کند؛ برخی فکر می کردند که این موضوع در انحصار انقلاب ما قرار دارد، اما این پیام جهانی است و در عمق و جان هستی جریان دارد.

وحیدی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا، بیش از پیش یاد آنان را زنده نگه می دارد، تصریح کرد: شهادت، یک جریان بسیار قوی و قدرتمند است و ما امروز برای پیمودن راه های جدیدی که در پیش داریم به آن احتیاج داریم و بسیار مهم است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: آتش بس برای رژیم صهیونیستی به معنی تثبیت بازنده شدن است

وزیر کشور: آتش بس برای رژیم صهیونیستی به معنی تثبیت بازنده شدن است