مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-30حوادث

به پزشک نما های فضای مجازی اعتماد نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتکاعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت گفت: متأسفانه امروز، پدیده شوم پزشک بلاگر ها و پزشک نما ها که در فضای مجازی وجهه پزشکان را خدشه دار می کنند، - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت درباره جولان سودجویانی که از طریق فضای مجازی با نیرنگ بیماران را شکار می کنند و در یک چرخه غیرقانونی ویزیت و جراحی نیز انجام می دهند، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتکاعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت گفت: متأسفانه امروز، پدیده شوم پزشک بلاگر ها و پزشک نما ها که در فضای مجازی وجهه پزشکان را خدشه دار می کنند، زیاد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس فتا هم منطبق با وظایف خودش در این زمینه در حال ورود است تصریح کرد: قالب کسانی که در این حوزه وارد شده اند کسانی هستند که در زمینه جراحی های زیبایی، پیکرتراشی و فیزیوتراپی این کار را انجام می دهند و در حالی که ماساژور هستند خودشان را پزشک معرفی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز باید بدانند کسانی که پزشک هستند اغلب به تبلیغ در شبکه های مجازی نیاز ندارند، اما افراد دلال بیمار و سودجویانی که اصلاً پزشک نیستند و صرفاً از زرق و برق های فضای مجازی استفاده می کنند اصطلاحاً بیماران را شکار می کنند و در یک چرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پزشک نما های فضای مجازی اعتماد نکنید

به پزشک نما های فضای مجازی اعتماد نکنید