مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-23اقتصادي

بیمارستان ها با مشکلات دارویی مواجه هستند


در بیمارستان ها با مشکلات زیاد دارویی روبه رو هستیم که باید با تسهیل و رفع موانع از جلوی این شرکت های تولیدی، آنها را به تولید حداکثری برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در مراسم افتتاح خط تولید سرم داروسازی دانا اظهار کرد: در صنعت دارو، گذشتگان ما زحمت کشیدند و چنین مجموعه های بزرگی را در استان ایجاد کردند و این صنعت را پیشرو جلو می برند.

  شرکت های داروسازی نقدینگی ندارند وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های استان موضوع نقدینگی در شرکت های داروسازی است، گفت: شرکت های داروسازی استان در دولت قبل با مشکلات زیادی داشتند ولی با روی کار آمدن این نقدینگی به بدنه این شرکت ها تزریق شد و کمی این مشکلات رفع شد.

  استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بعد از کرونا نیز بنده سه بار از این شرکت بازدید کرده و همواره دیدم که شبانه ‎روزی برای ایجاد خط سوم تولید سرم در تبریز ایجاد شود.

  وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی به عنوان قطب تولید دارو در کشور مطرح است، افزود: امید است با توجه جدی به مشکلات این شرکت ها، درصدد رفع آنها باشیم تا این شرکت ها با مشکلات تولید روبه رو نشود؛ با پیگیری صورت گرفته و همچنین همراهی بانک ها مشکلات کارخانه تولید دارو رفع شده است اما کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ها با مشکلات دارویی مواجه هستند

بیمارستان ها با مشکلات دارویی مواجه هستند