مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-04سياسي

معنویت دینی و اخلاق الهی باید در وجود مبلغان نهادینه شود


تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بر اهمیت مسئله شناسی و موضوع شناسی در کار تبلیغ دین تأکید کرد و گفت: معنویت دینی و اخلاق الهی ِدین، باید اولین چیزی باشد که در وجود یک مبلغ، - ایسنا/فارس تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بر اهمیت مسئله شناسی و موضوع شناسی در کار تبلیغ دین تأکید کرد و گفت: معنویت دینی و اخلاق الهی ِدین، باید اولین چیزی باشد که در وجود یک مبلغ، نهادینه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری امروز، 13 آذرماه در نخستین دوره آموزشی مبلغان طرح هجرت بلندمدت استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: در راستای تفاهمی که میان حرم مطهر و مدیریت حوزه علمیه استان فارس برقرار شده است، این نشست ها به صورت منظم و مستمر، به میزبانی حرم مطهر و با حضور همه مبلغین از سراسر استان برگزار می شود.

وی با بیان اهداف مختلف برگزاری این دوره آموزشی پرداخت و گفت: اولین مورد، آشنا شدن روحانیون و علمای سراسر استان با یکدیگر است.

لازم است علما چند مدت یک بار، یکدیگر را ملاقات کرده و در جریان مسائل هم قرار گیرند.

یکی از جهات اهمیت این نشست، ملاقات هدفمند است.

دومین جهت؛ آشنا شدن با روش های کار تبلیغی، روش های جدید فعالیت در حوزه فرهنگ دینی و چگونگی کار با مخاطبان جدید، یعنی رساندن پیام دین به نسل جدید در فضای مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنویت دینی و اخلاق الهی باید در وجود مبلغان نهادینه شود

معنویت دینی و اخلاق الهی باید در وجود مبلغان نهادینه شود