مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-06سياسي

تبدیل شدن ایران به صادر کننده گردشگر به آسیای میانه


رییس جامعه هتلداران استان اردبیل گفت: متأسفانه ما از کشورهایی محسوب می شویم که صادرات بالای گردشگری را به کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه داریم که ناشی از مسائل اجتماعی موجود و مسائل فرهنگی است.

- ایسنا/اردبیل رییس جامعه هتلداران استان اردبیل گفت: متأسفانه ما از کشورهایی محسوب می شویم که صادرات بالای گردشگری را به کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه داریم که ناشی از مسائل اجتماعی موجود و مسائل فرهنگی است.

جعفر بذری امروز، 15 آذر در جمع خبرنگاران از گردشگری منفی در کشورمان خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه ما از کشورهایی محسوب می شویم که صادرات بالای گردشگری را به کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه داریم که ناشی از مسائل اجتماعی موجود و مسائل فرهنگی است و بخش زیادی از جوانان ایرانی به ترکیه و امارات سفر می کنند و کشورهای آسیای میانه نیز به مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است.

رییس جامعه هتلداران استان اردبیل بیان کرد: فصل پیک استفاده از مواهب طبیعی در سرعین و اردبیل نیمه اول سال یعنی از عید نوروز تا آخر شهریورو نیمه دوم سال فصل غیر پیک گردشگری اردبیل است که گردشگران در این فصل برای اسکی و آبتنی در آبهای گرم و معدنی به سرعین و اردبیل سفر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل شدن ایران به صادر کننده گردشگر به آسیای میانه

تبدیل شدن ایران به صادر کننده گردشگر به آسیای میانه