مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-26سياسي

برگزاری دو کمپین پیشگیری از اعتیاد در کشور تا پایان امسال


رییس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از برگزاری دو کمپین کشوری در راستای پیشگیری از اعتیاد تا پایان سال خبر داد و گفت: بهزیستی از سنوات گذشته کمپین های مختلفی را برگزار کرده و از بهمن ماه سال گذشته نیز کمپین رسانه ای والد آگاه و فرزند ایمن .

- رییس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از برگزاری دو کمپین کشوری در راستای پیشگیری از اعتیاد تا پایان سال خبر داد و گفت: بهزیستی از سنوات گذشته کمپین های مختلفی را برگزار کرده و از بهمن ماه سال گذشته نیز کمپین رسانه ای والد آگاه و فرزند ایمن راه اندازی شده که طی امسال چهار کمپین در این راستا در کشور انجام خواهد شد.

ماریت قازاریان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آگاه سازی جامعه در کشور اظهار کرد: آگاه سازی و اطلاع رسانی یکی از راهبردهای مهم در پیشگیری از اعتیاد است که معمولا موجب افزایش آگاهی، اطلاعات و دانش می شود و البته رسالت رسانه در این زمنیه ارتقای معلومات عمومی افراد و آموزش همگانی بوده است.

وی با تاکید بر لزوم پیشگیری از اعتیاد در سطح عمومی برای جامعه پذیری، اجتماعی سازی و ارتقای سطح آگاهی مردم، بیان کرد: رسانه های گروهی نه تنها در شکل دهی به مفاهیم اثرگذارند بلکه می توانند تغییرات اساسی در نگرش و رفتار افراد ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دو کمپین پیشگیری از اعتیاد در کشور تا پایان امسال

برگزاری دو کمپین پیشگیری از اعتیاد در کشور تا پایان امسال