مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-19بين الملل

نیروی دریایی ایتالیا ناوچه به دریای سرخ اعزام می کند


گیدو کروستو وزیر دفاع ایتالیا پس از تماس ویدیویی با لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده مدعی شد: ایتالیا به همراه جامعه بین المللی، وظیفه خود را برای مقابله با «فعالیت بی ثبات کننده حوثی ها» انجام خواهد داد.

- گیدو کروستو وزیر دفاع ایتالیا پس از تماس ویدیویی با لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده مدعی شد: ایتالیا به همراه جامعه بین المللی، وظیفه خود را برای مقابله با فعالیت بی ثبات کننده حوثی ها انجام خواهد داد.

در پی تشکیل ائتلافی دریایی از سوی کشورهای غربی به بهانه حفاظت از مسیر کشتیرانی دریای سرخ در مقابل حملات ارتش یمن، وزارت دفاع ایتالیا امروز (سه شنبه) اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور، یکی از ناوچه های خود را برای این منظور در ساعات آتی به دریای سرخ اعزام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ار خبرگزاری رویترز، گیدو کروستو وزیر دفاع ایتالیا پس از تماس ویدیویی با لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده مدعی شد: ایتالیا به همراه جامعه بین المللی، وظیفه خود را برای مقابله با فعالیت بی ثبات کننده حوثی ها انجام خواهد داد.

در بیانیه ایتالیا آمده است که کروستو و آستین رویکردهایی برای تضمین امنیت مسیرهای دریایی و جلوگیری از پیامدهای منفی برای اقتصاد بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ایتالیا ناوچه به دریای سرخ اعزام می کند

نیروی دریایی ایتالیا ناوچه به دریای سرخ اعزام می کند